hallelujah moment


bild: papertissue

Idag hade jag en lektion mellan tre och fem på eftermiddagen, och när jag kom hem stod det en alldeles ljuvlig gryta och couscous på bordet som min kära sambo hade lagat! Lyx. Åh jag trivs så himla bra i stockholm. Skolan känns inte så skrämmande längre, utan det känns som att jag har valt helt rätt och det kommer bli så kul och intressant att läsa litteraturvetenskap i vår. Idag kom dessutom vårt trådlösa modem så nu tar det inte femhundra år att ladda upp bilder längre! Hallelujah moment.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det är så härligt att höra du trivs så bra i Stockholm! Vilken lyx att komma hem till en så god middag! Kramar

2010-01-21 @ 19:59:13
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/
Postat av: sandra

Det är så härligt att höra du trivs så bra i Stockholm! Vilken lyx att komma hem till en så god middag! Kramar

2010-01-21 @ 19:59:33
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0