I don't care if monday's blue



Hej hopp! Idag har jag varit ledig, iallfall från skolan. När jag bodde i skåne har jag fått allergivaccin i ystad, men imed flytten har jag varit tvungen att fixa så att jag kan bli vaccinerad här också. Så det skulle jag fixa idag, och tänkte att det inte skulle bli så hemskt problematiskt. För det första hittade jag inte överhuvudtaget till det stället jag skulle till, det visade sig att sjukhuset var gigantiskt med flera olika avdelningar och min råkade ligga längst bort i ett hörn. Nåväl, framme iallafall och jag fick träffa en doktor som sa att det skulle gå hur bra som helst att jag vaccinerade mig där. Sedan skulle jag gå vidare till apoteket där jag skulle betala för själva vaccinet. På doktorn lät det som att hon skulle skicka receptet direkt, en timme senare kunde jag betala... Nåväl, jag var väldigt glad över att vara hemma sen iallafall. Nu kommer maria snart hem så jag tänkte börja på maten nu, mozzarella och tomatpaj står på menyn!

Kommentarer
Postat av: Christine Magnusson

snart ses vi igen my dear!

2010-01-25 @ 19:05:15
URL: http://qusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0