nyårsafton



Tog tolvtåget till malmö, mötte upp några fina och åkte för att handla. Runt tre började vi tillaga maten!







Efter att ha gjort oss fina drack vi en hemskt god fördrink och var väldigt förväntansfulla!








Sedan var det dags för vår flotta trerättersmiddag! Vi började med en spenatsoppa med fetacréme som var gudomlig, och fortsatte sedan med mozzarellafylld kycklingfilé med klyftpotatis, sås, svamp och grönsaker och till efterätt chokladmousse med bär och riven vit choklad. Så. himla. gott. Jag blev mätt så att jag ville dö lite grann men det var det värt.



Sedan runt nio var det dags att förflytta sig till hermodsdal och linneas lägenhet.









Det var singstar såklart, fruktbål, popcorn, massa vin, håkan hellström euofori och plötsligt var klockan kvart i tolv och det var dags att rusa ut med champagne flaskan och glaset!









Tolvslaget var kramar, pussar, fler kramar, foton, raketer, kärlek, champagne och en natt jag drömde-skriksång så att åtminstone hela hermodsdal hörde det. Sen tog vi en taxi till kb och fortsatte natten där och jag måste bara säga att detta var det finaste nyåret jag någonsin varit med om. Tack tack tack världens finaste vänner och tack för 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0