jämjö dag tre




Tredje dagen började med lite solande och slappande i solen.



Plötsligt blev alla jättetrötta och vi bestämde oss för att titta på film. Det blev Fucking Åmål och I taket lyser stjärnorna.


Dags för pizza! Godaste mozzarellapizzan.



Sen gick vi ut igen.


Anna och Linnea.


Maria.






Lite kubbspelande stod på tur.



Maria.



Qu.



Lite vila efter första rundan.


Sen spelade vi en runda till och jag missade kungen.



Då blev andra laget såhär glada!


Linnea och Maria.


Det började bli lite kallt så vi gick in igen.




Och det blev kortspelande och marshmellowsgrillande tills klockan slog midnatt och då gick jag och la mig. Dagen efter, alltså idag, körde vi hem och nu sitter jag i tomelilla med en sovande pappa bredvid mig i soffan. Efter stugvistelsen har jag ont i halsen, förmodligen feber eftersom jag sitter och kallsvettas och jag skulle kunna somna sittandes. Men det gör inte så mycket, imorgon är det dags för nya äventyr igen. Följer ni med?

Kommentarer
Postat av: sarah

såg att denna klänningen säljs på tradera och tänkte på dig, för du har ju sagt massa gånger hur fin du tycker den är! http://www.tradera.com/Rod-sexig-puffig-klanning-med-djup-rygg-och-sensuell-tyg-auktion_301743_114883180#pic (står konstigt nog inte vilken storlek det är) puss!

2010-07-10 @ 10:14:00
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0