picknick i tantolunden



Vid halv sex idag mötte jag upp maria vid hornstull för att handla pizza och vin, vi tänkte nämligen ha picknick i tantolunden! Det blev en vegetarisk pizza med mozzarellaost, och det var en av topp fem pizzor jag har ätit i hela mitt liv. Minsann. Vegetariska pizzor brukar vara så tråkiga men denna var fantastisk!


Vi drack smultronvin.



Och spelade kort.



Åt lite jordgubbar och hallon och lyssnade på musik.


Jag hade på mig ett nytt halsband från h&m, och åh vad jag tycker om det.


Maria var glad!



Vi låg och tittade på molnen en stund och såg både sköldpaddor och hästar bland dem, och sen spelade vi lite till.



Så kom solnedgången och då cyklade vi över bron och kunde som vanligt inte fatta att himlen kan bli så fin när solen går ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0