en annan slags midsommaridyll.








marias bilder

Såhär såg midsommarfirandet ut för mig förra året. Vi åkte upp till marias stuga i blekinge och hade den mest idylliska midsommaren någonsin och jag fick chansen att börja lära känna vad som visade sig vara världens finaste gäng. Jag är så glad över att ni finns i mitt liv.

På grund av jobb, och olika arbetstider (sambon jobbar ikväll och jag jobbade förmiddag) spenderar jag med ingen mindre än mig själv årets midsommar med en festmåltid bestående av kycklingfilé (första gången jag gjorde det själv!), potatis med lite dill, sås, fetaost och gurka. Ett glas rödvin till det och jag känner mig faktiskt väldigt nöjd. Hoppas ni har en fantastisk midsommarafton och är helt galet lyckliga och glada! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0