paris dag tre


Den tredje dagen hoppade vi på en buss till luxemburg trädgården.






<3



Vi satt oss ner på några stolar och tittade på miniatyrsegelbåtarna och så.


Sen gick vi vidare och jag köpte ett par röda kinaskor i en asiatisk liten butik.


Vi tog tunnelbanan till marais, men jag gick lite vilse och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men det är världens finaste område ändå, när man vet hur man ska gå.


Sen tittade vi lite på operan.



Matpaus i närheten.


Efter en tur på h&m vid köpcentret la fayette åkte vi tillbaka till hotellet och vilade lite. Sen gav vi oss ut i regnet för att leta upp restaurang.






Det fick bli den närmsta bästa eftersom det regnade så fasligt. Där åt vi en tjusig trerättersmiddag med tomat och mozzarellasallad till förrätt, kyckling och potatisgratäng till varmrätt och chokladmousse till efterätt. Gott.



Avslutningsvis åkte vi till trocadero och beundrade denna ståtliga och vackra byggnaden. Dagen efter åkte vi hem och det var den resan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0