sjung om studentens lyckliga dar

Ett helt år har nu gått sedan jag tog studenten. Även om det låter som världens klyscha så var det verkligen en av de lyckligaste dagarna i mitt liv hittils. Trots att det var den regnigaste dagen jag har varit med om var det glädje och kärlek rakt igenom. Finaste klassen, jag saknar er.

Jag önskar att jag hade kunnat stå på österportstorg i ystad idag och tittat när min kusin jimmy gick ut på trappan, men på grund av jobb fick jag snällt stanna kvar i stockholm över helgen. Hörde att vädret inte hade varit på studenternas sida detta året heller, men jag är säker på att de är glada iallafall!









bilder från min student, 12 juni 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0