och så försöker jag förtränga att det snöar igen.

Nu har vi varit och lämnat marias mamma och lillebror på cityterminalen. Det har varit en fin helg, det är så kul att få besök tycker jag. Nu saknar jag min egen mamma väldigt mycket och det är skönt att det bara är lite mer än en vecka tills jag hälsar på i skåne igen. Då ska jag vara hemma en hel vecka! Fira påsk, träffa massa vänner, umgås med familjen, gå på erikshjälpen och bara ha det bra. Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna sittandes här i soffan men jag tror att jag spelar lite till wii istället. Ikväll ska vi traditionsenligt äta söndagspizza (stenugnsbakad mozzarella från ica) och sen blir det tv och chips. Hoppas ni mår bra! Puss.


bild: papertissue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0