om tisdagen


bild: dagens media

Efter en intressant föreläsning om könspolitisk dialog igår åkte jag till mariatorget och gick på en arbetsintervju som jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig på! Jag hoppas verkligen att jag får detta jobbet, eftersom jag då kan kombinera det med studierna och tjäna lite extra pengar. Och det verkar riktigt kul! Efter intervjun åkte jag hem om och åt, och sedan åkte jag och maria till filmhuset där vi skulle vara publik till petra medes show! Jag har aldrig varit på en tvinspelning tidigare, så det var spännande med massa kändisar och att få se hur det funkar bakom kameran med allting runtomkring.

Jag måste verkligen ge creed till petra mede. Hon har inte varit min favorit innan, men när jag fick se henne i verkligheten var hon både proffsig och hemskt rolig. Dessutom visade det sig att salem al fakir var gäst i programmet och allting avslutades med att han spelade en låt live. Åhå. Se showen, hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0