tisdag



Hej hopp! Idag har det stått hemtenta på schemat, och jag har både hunnit få ångest och panik ett flertal gånger men nu känns det som att jag har kommit igång och efter en dusch känns allt lite lättare. Om någon timme ska jag ta tunnelbanan in till stan och gå på ett informationsmöte gällande ett jobb som jag hoppas att jag ska få. Hade varit så skönt att få det ur världen. Nu ska jag skriva vidare om hamlet, adieu!

(förresten så hade det varit hemskt fint att se lite fler kommentarer, vill ju veta vem ni är som läser min blogg!)

Kommentarer
Postat av: En annan Sandra

Hej fina Sandra!



Jag hittade din blogg genom din sambos, är lite halvkär i hennes och nu är jag även lite halvkär i din. Jag mår bra inuti när jag får läsa vackert sammansatta meningar. Älskar att läsa, har varit besatt av vampyrer sen tidig ålder (är självklart väldigt Twilight smittad med andra ord) och längtar tills sommaren och allt vad den har att erbjuda. Som bara ben, balkongvin, ljusa nätter och storsjöyran. På yran ska jag och min tvillingsjäl stå i vimlet och skriksjunga till Lars Winnerbäck, Kent, Markus K och Melissa Horn. Du hör ju vad fint.



Är väldigt berörd av din och Marias relation. Kompisrelationer ligger mig varm om hjärtat och jag är själv inte sen med att strö vackra ord över mina egna vänner. Är lite nyfiken på hur ni träffades? Dagis? Kanske på en hemmafest? Ni verkar ta hand om varandra fint iaf, fortsätt med det.



Ha en fantastisk tisdag nu:) Kram från andra Sandra

2010-03-23 @ 16:02:37
Postat av: linneaj

sandrabeee jag läser varje dag!

2010-03-23 @ 16:28:13
Postat av: tomatey

jag följer den som en slav!

2010-03-23 @ 16:56:41
Postat av: sandra

sandra: fy vilken fin kommentar! åh jag blir helt varm inombords. jag tycker ju så hemskt mycket om att skriva och när någon (du) säger att jag skriver vackert vill jag skriva ännu mer. tack fina du! och sättet du beskriver dig själv på stämmer ju bara galet mycket in på mig också. läsa, vampyrer, sommar och jag älskar alla artisterna/banden du nämnde. hoppas du får det fantastiskt på storsjöyran!



och när det gäller hur jag och maria träffades så var det i början av högstadiet genom vänner. vi upptäckte ganska snabbt att vi båda tycker om äventyr och fina saker och har utvecklat många intressen tillsammans. vi hör liksom ihop på något sätt.



linneaj & tomatey: amen vad fina ni är mina kära!

2010-03-23 @ 23:00:46
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/
Postat av: els-marie

hoppas du haft en fin dag och hört något om jobbet. vVa finna tulpanerna var .



2010-03-24 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0