ullared och tips på hur man luras (efterfrågas)

Idag har jag varit i ullared! Innan hatade jag det stället efter en klaustrofobisk upplevelse för några år sedan, men på sistone har jag blivit lite fascinerad. Kanske har det med den där tvserien som gick för ett tag sedan. Hur som helst, så hittade jag massa fina kläder och lite andra saker som jag faktiskt har letat efter ett bra tag. Så jag är nöjd. Och fint sällskap har jag haft idag också! Älskar känslan av att åka bil tillsammans med fantastiska vänner med bra musik.

Klockan är över tolv så det är officiellt april nu. Jag planerar att inte prata med sambon förrän på fredag, eftersom hon har en ovana att lura mig första april varje år. Men vem vet, jag kanske blir lurad på annat håll! Ska ni lura någon? Kan ni inte berätta om ett kul sätt att luras på, jag har lite dålig fantasti för tillfälligt. Kom gärna med tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0