a change is gonna come



Hej cupcakes. Denna söndagen smakar lite sådär, tror jag. Fast ändå helt okej. Denna helgen har känts som en enda lång söndag. Maria har jobbat i princip hela tiden och jag har fortsatt vara sjuk. Men jag tror ändå att det är bra att ha sådana helger ibland, så man hinner andas lite grann. Hinner tänka och känna efter. Och det har jag verkligen hunnit med denna helgen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe (ja, ni läste rätt, numera dricker jag "riktigt" kaffe och inte bara latte. provade en dag och det var ju faktiskt gott!) och sen ta itu med diskberget. Jag tycker det är lite fascinerande att så mycket disk kan användas på en dag av två personer. Fast denna helgen är det nästan bara min disk, och då funderar jag på vad jag har ätit egentligen? Tydligen en del med tanke på alla tallrikar och så vidare. Sånt funderar jag på en söndag som denna, och lyssnar på sam cooke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0