allergitjaffs.

Nu på morgonen har jag varit på sjukhuset och fått en vaccinspruta mot min allergi, något jag får ungefär varannan månad. Det är alltid en upplevelse att komma till denna allergimottagning. Oftast är jag sen, eller så kommer jag precis i tid, med andan i halsen och möts av totalt lugn. Det känns som att komma till ett spa med avslappnande musik och väldigt vänliga sköterskor som tar hand om en. Det blir en, om än trevlig, chock att komma till denna lilla värld.

Förövrigt har denna månaden varit fruktansvärd rent allergimässigt. Jag har i princip varit täppt i näsan konstant i fyra veckor vilket iförsig har varit kombinerat med vanlig förkylning. Men vädret idag är underbart, jag kan andas! Dom enda som tycker om regn är förmodligen pollenallergiker haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0