behagligt.

Det har varit en behaglig dag. Ni vet en sådan där allting bara flyter på utan några större incidenter. Det är oftast så dagen innan en resa, åtminstone för mig, att jag känner mig lugn och tillfreds. Äntligen har den där resan som man har längtat till närmat sig och plötsligt är det imorgon och det är ju väldigt väldigt snart. Jag har en välidgt rastlös själ och behöver äventyr som dessa för att inte gå sönder.

Förutom att umgås med anna har jag varit och fikat hos mormor och morfar ikväll. Nu tänkte jag duscha, packa färdigt, titta på film och sen sova. Vi kör härifrån halv fem imorse och jag blir trött bara jag hör det klockslaget. Pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0