müsli och vampyrer




När vi hade varit och handlat i förmiddags var vi extra husliga och blandade vår egen müsli. Det är superenkelt, bara att kasta ner massa saker som är gott. Till exempel havregryn, linfrö, russin, solroskärnor, hasselnötter och valnötter. Sen lägger man det i en fin burk som man kan ha framme.

Efter skolan åkte jag hem och lagade tillsammans med maria en oerhört god grönsakspaj. Önskar att jag hade fotat så att jag kunde lägga upp receptet till er här, men det får bli en annan gång. Sen hoppade jag på tuben till universitet igen, mötte upp två klasskompisar och tittade på en vampyrfilm som dom visade i gula villan, en lokal där bland annat litteraturvetare håller till. Kul! Nu är jag så trött att jag nästan somnar sittandes. Godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0