london calling








På onsdag åker jag till skåne, och på fredag åker jag tillsammans med mina föräldrar till london! Förra, och första, gången jag var där var med maria hösten 2008. Jag var brunett, gick i tvåan på gymnasiet, besökte beyond retro för första gången, åt indisk mat för första gången och föll pladask för staden.

Alla tips är hemskt välkomna! Ni vet, secondhandaffärer, bra shoppinggator, restauranger och caféer, fina parker och så. Mina föräldrar har inte varit där innan, så jag tänkte bland annat dra med dem till notting hill och så får vi ju titta på big ben och london eye såklart. Vad är det mer man ska se, tycker ni? Madame Taussauds lockar lite grann, så det blir kanske en tur dit också. Gud vad jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag längtar till London när jag ser dessa fina foto du har tagit! Skall bli så kul att få uppleva denna stad! Kram mamma

2010-05-09 @ 17:34:23
Postat av: maria

GUD vad pyttesmå vi var!!

2010-05-11 @ 11:45:57
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0