london dag två

Såhär såg vår andra dag i london ut!




Första destinationen var Oxford street!



Pausa med lite kaffe.


Medan mamma och jag gick i lite fler affärer tog pappa en öl på en pub.



Slutligen var det dags för Primark som jag hade hört så mycket om. Detta fantastiska paradis med billiga priser som man absolut inte fick missa! Men jag blev inte särskilt imponerad, om jag ska vara ärlig. Det kändes lite ullared över det, med fullkomligt kaos av människor och kläder på golvet och det kändes bara så sorgligt alltihopa. Alla plockade på sig berg av saker endast för att det var billigt, och riktigt så tycker jag inte att det ska vara.


Nästa anhalt blev Harrods.



Det var kul i ungefär fem minuter och sen gick vi vidare mot...




... finaste hyde park! Där åt vi medhavda baguetter och vilade en stund.


Sen sa vi hejdå till parken och tog oss tillbaka till hotellet. På kvällen åt vi italienskt igen och även denna kvällen fick kameran stanna hemma!

Kommentarer
Postat av: tomatey

hej. din blogg är en av mina absolut favoritbloggar. mest för att jag är mycket mer intresserad av vad som händer i ditt liv än jag är av dom flesta andras. JADÅÅÅE! ha en fin dag sandris!

2010-05-31 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0