lördagsdejt

Ikväll har jag en lördagsdejt med ingen mindre än mig själv. Har lovat mina föräldrar, som är på fest, att vara chaufför idag så jag får snällt hålla mig hemma. Men det gör inte så mycket för jag är i desperat behov av egentid och behöver mest av allt vara ensam just nu - även om det är lite tråkigt.

Tittade lite på den siste patrioten innan på tv, en av världens bästa filmer. Men det är en sådan film som jag drar mig för att se, för att det känns så mycket när man ser den. Gråter ungefär miljoner tårar och blir väldigt sentimental. Likadant med till exempel titanic och pearl harbor. Även om det är fruktansvärt bra filmer så kan jag helt enkelt inte se dom så ofta för det gör för ont. Så jag slog över till the nannie diaries istället, vilket också är en bra film men lite lättsammare. Ibland är det bäst att se sådana filmer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0