the wrong way

Hej, Tågresan till skåne igår gick bra, men det var långa timmar och med ett kaoshjärta gick det extra långsamt. Det fanns inga eluttag, så efter ett gilmore girls avsnitt somnade datorn och även jag i en timme. Annars var det bulgursallad, läsning, lyssna på musik och dricka kaffe. Klockan tio var jag framme i lund, där jag blev hämtad av fina pappa och morfar och fyrtio minuter senare var jag hemma.

Idag vaknade jag i tomelilla och imorgon vaknar jag i london. Och det kan vara precis vad jag behöver just nu. Alldeles strax kommer världens finaste människa hit och jag vet att hon kommer få mig att må bra för det lyckas hon alltid med.


Kommentarer
Postat av: tomatey

okej du sjönk lite i mina ögon för den bilden. MEN FY TUSAN VAD JAG ÄLSKAR DIG UNDERBARA VÄN (caps med vilje för jag skrek ut det)!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-20 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0