"vet du vad klockan är?" "excuse me? oh, eight thirty"




Lite halvtaskiga mobilbilder som jag tog precis när jag gick en promenad, men här får ni iallafall en liten aning om hur stor sjön är som ligger precis där vi bor.

Jag mötte förresten en mörkhyad man som frågade mig på svenska vad klockan var. Det märkliga är att jag börjar prata på engelska med honom, och när jag väl har börjat kan jag ju inte direkt sluta för det hade bara blivit jättekonstigt. Varför i hela friden började jag prata engelska med honom? Antog jag att han inte kunde prata svenska bara för att han var mörkhyad? Det är ju hemskt isådanafall! Kan verkligen inte förstå varför jag gjorde det, helt omedvetet. Haha, jaja. Nu ska jag se ett avsnitt av vampire diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0