indestructable



Nya videon till nya versionen av indestructable!!!

Kommentarer
Postat av: elin

hej Sandra!

Jag mår bra, mestadels! Men det är ju upp och ner, som med alla. Dagen jag skrev inlägget var en dag som inte borde få finnas. Antar att man måste ha sånna också för att man inte ska gå och vara genuint glad alltid. Eller nått. Man kan ju försöka tänka så i allafall. Jag jobbar i en parfymbutik, antagligen sista dagen i morgon, sen vet jag inte vad jag ska göra, och det är ju alltid lite jobbigt. Vad gör man när man inte ens vet vad man vill, eller ens vad man hade kunnat tänka sig att göra? Hur är det med dig? Du verkar trivs så bra på högskolan, blir så glad av att du verkar tycka att det är roligt! Solrosor till dig!

2010-11-01 @ 15:31:24
URL: http://elinwahlgren91.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh så fint, jag dör lite!!

2010-11-01 @ 23:12:21
URL: http://www.aneditingeye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0