inflyttningsfest!



Igår var det dags för inflyttningsfest hemma hos mig! Jag hade köpt blommor och gjort fint i lägenheten.


Jag var glad.


Det bjöds på hemmagjord pizza.


Och mousserande vin.


Så fick jag massa fina paket också. Åh.


Finaste Maria var där.




Linnea, Anna, Emelie och Sanne.


Sarah, Maria, Hanna och Linnea igen.


Qu kom med cupcakes!!!




Anna var där <3


Hon hade finaste tröjan med finaste citatet.


Maria, Qu och jag.




Maskerna togs fram.



Sen när nästan alla hade gått lyssade vi på massa massa säkert! och spexade vidare. Och så var den inflyttningsfesten över! Tack för en strålande kväll, världens bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: sarah

tack för igår! :)

2010-11-13 @ 14:14:40
URL: http://playnomind.blogg.se/
Postat av: susanne berg

Oh vilken härlig fest med härliga vänner!!

2010-11-13 @ 14:21:19
Postat av: maria

haha så galen jag ser ut i masken. jag tyckte det var så himla roligt att spexa i dom! tack för en fin kväll!!!! <3

2010-11-13 @ 15:13:22
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0