min dag.






Idag har det fallit vita flingor från himlen exakt hela dagen. Även om det är kallt så har jag älskat det idag. Blir på något sätt lugn av allt det vita. Jag började dagen med frukost på hotellet i tomelilla tillsammans med mamma (hotellfrukostar alltså), sen handlade vi lite mat, åkte hem till mormor och morfar och fikade och efter det tog vi en promenad i skogen med hunden. Efter det har jag tittat på filmen the social network, ätit burgare till middag, varit i ystad med pappsen och handlat lite julklappar och fikat hos mormor och morfar för andra gången. Och så har jag bokat lite äventyr i december månad, händer massa kul då. Och det var min dag, puss!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Vilken härlig dag det blev! Riktig vardagslyx och det tycker vi om!

2010-11-25 @ 21:34:37
Postat av: Anonym

låter som en härlig dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0