november.







Efter en inledande föreläsning i delkursen hinduism, buddhism, sikhism och jainism mötte jag upp mamma vid domkyrkan runt tolvtiden. Vi spatserade vidare till conditori lundagård som låg alldeles i närheten, och jag blev överraskad med present eftersom jag hade klarat judendom-kristendom-islam-tentan!!! Herregud vad glad jag blev när jag fick reda på det. Sen gick vi in i massa massa affärer, och jag köpte bland annat en vinterjacka som inte är särskilt fin men åtminstone varm och det är ju kanske det som är grejen med vinterjackor.

Hemma hos mig lagades en utsökt middag bestående av lax, potatis och grönsaker i ugn och god sås. Bra början på november!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en mysig stund tillsammans! Härligt att du klarade tentan!

2010-11-02 @ 06:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0