jag bowlar aldrig nykter.







Fredagskvällen började med att jag åkte hem till anna k på lantmannagatan där även qu befann sig. Vi drack vin, var nostalgiska, lyssnade på massa bra musik och tittade lite på idol.


Sen gick vi till bussen och mötte upp maria!



Alltså. Sånna finisar.


Vi åkte till värnhem och big bowl! Det första vi gjorde var att beställa in två kannor med öl.


Sen bowlade vi!




Och dansade och sjöng som sjutton samtidigt.




För övrigt var detta typ första gången någonsin jag inte tyckte öl var det vidrigaste jag någonsin hade smakat. Framsteg!



Så helt plötsligt hade det gått en timme och så var vår tid slut, men tiden går ju fort när man har roligt och det hade vi minsann.


Sen gick några av oss till golden och drack öl/cider och sen hoppade jag på bussen hem. Såhär stjärnklart var det klockan tre på natten. Magiskt.

Jag känner bara glädje när jag ser dessa bilderna. Fy fan vad jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0