födelsedag- och inflyttningsfest


Igår var det kombinerad födelsedag- och inflyttningsfest för den här damen!


Sugrörstjejerna.


Max och Mange.


En glad Linnea!





"Jag må hon leva..."



Älskar såna här bilder.


Söta Emma.


Jag var ju också där, såklart.


Jens och Erika.






Ett säkert sätt att veta om det har varit en lyckad kväll är när man blir förvånad över att tiden har gått så fort för plötsligt är det dags att ta på sig skorna och gå bort till debaser.


Där träffade vi Arga snickaren, haha.




Det var en fantastisk kväll, den bästa på väldigt väldigt länge!

Kommentarer
Postat av: Johanna aka arga snickarens favourite girl in tha world

Hahahaha!! Jag måste skicka in den där trevliga bilden till Hänt Extra.. Det var verkligen höjdpunkten av den kvällen....NEJ, av hela ååreet. haha.

2010-09-06 @ 10:47:37
Postat av: johannu agaain

ps. måste ha den bilden HÖGUPPLÖST..maila! haha

2010-09-06 @ 10:48:57
Postat av: maria

hahaha dör på arga snickaren-bilden!! hade glömt det. vilka fina bilder baby!

2010-09-06 @ 15:44:59
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: Jojohanna

OMG jag med! Hahah, jag sa att jag älskade honom och att jag sett alla hans avsnitt hahaha.. och Sandra bara haffade upp systemkameran och knäppte en bild, ser överlycklig ut :D.. Sandra maila bilden till mej [email protected] när du pallar! Ps Krya på dig!!

2010-09-06 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0