2011-04-29





När jag kom hem efter att ha skrivit klart tentan så väntade mamma i lägenheten med blommor och fika, och så hann jag precis se när kate sa ja till sin william. Sen åkte vi till nova lund och efter typ tre timmar hade jag bara hittat en vattenkanna, men den var väldigt fin åtminstone. Vi åkte hem till mig igen och lagade en fantastiskt got tacorätt, sen kom pappa och vi åt tillsammans och nu har dom åkt hem igen!

En lång fredag och jag är mest trött och uttömd på energi efter denna veckan. Men imorgon är det valborg och ikväll ska jag bara titta på senaste avsnittet av schulman show och vampire diaries, äta ostbollar och dricka cola tills jag somnar och njuta av att vakna upp till annat än tentaångest. Det ska bli härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0