bra tisdag.




Jag hade en mycket bra tisdag.
Det var det perfekta-stanna-inne-utan-dåligt-samvete-väder, så det var precis det jag gjorde. Sökte kurser inför hösten, tvättade en maskin kläder, pluggade precis så mycket att jag kände mig nöjd och så åt jag fiskmiddag. Kanske är det så att man borde äta fisk varje tisdag. Eller är det traditionellt torsdagar? På kvällen ville varken internet eller tvn fungera (igen...) så jag tittade på sex and the city och drack kaffe istället. Det var inte så tokigt det heller.

Detta är för övrigt tänkvärt.

Kommentarer
Postat av: mirjam

På torsdagar är det pannkaka och ärtsoppa! borde dock bli enformigt att äta det en gång i veckan. om nu någon gör det.

2011-04-06 @ 22:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0