tre filmer jag längtar efter.



Red riding hood. Jag älskar när man gör en ny version av gamla barnklassiker, i detta fallet rödluvan. Vackert och lite farligt, jag tror att den kommer vara helt fantastisk!



Norwegian Wood. Först och främst får jag väl erkänna att jag inte har hunnit läsa boken än, den står fint i bokhyllan och väntar på mig. Men jag förstår ju att denna kärlekshistorian är alldeles speciell och jag tror framförallt att den är väldigt vackert filmad.



Water for elephants. Är väldigt förtjust i denna sortens filmer när det ska föreställa för längesedan och så cirkus dessutom. Älskar cirkus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan varmt rekommendera filmen Water to elephants, riktigt bra :) kram.

2011-04-20 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0