måndagen.

Förutom att jag ligger back på sömnen (ni vet hur känslig jag är när det gäller sömn) så har det varit en fantastisk dag på många vis. Vi gjorde en helt klart godkänd presentation på seminariet imorse och ikväll när jag promenerade till bussen i solen efter min intervju kändes det verkligen som att mitt liv går i precis rätt riktning. Älskar det. Angående intervjun så gick det alldeles strålande vilket innebär att jag ska ta hand om en liten prinsessa ungefär två dagar i veckan framöver. Känns sjukt bra med ett extrajobb som jag kan kombinera med studierna.

Ikväll börjar Filip & Fredriks tvprogram nittileaks och efter det ska jag gå och lägga mig så att jag får extra många timmar sömn. Imorgon har jag föreläsning och på eftermiddagen är det första dagen på jobbet. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0