the end of the world.

Mina största problem under dagen har varit att 1. tar så mycket längre tid att läsa ett kapitel när man ska anteckna samtidigt, jag räknade med att det skulle ta max två timmar när det faktiska tiden nästan blev fyra timmar. och 2. är att jag hittar hela tiden på ursäkter för att göra andra saker än att plugga (vilket givetvis förklarar varför det tar så lång tid). Dricka kaffe, klippa naglarna, diska, läsa bloggar osv. Blir tokig på mig själv.

Men trots detta så är jag alltså klar med plugget för dagen! Nu ska jag laga en av mina favoriträtter och ni känner ju mig vid det här laget och vet att det handlar om kyckling. Sen funderar jag på om jag ska sticka till tomelilla och se finalen av sveriges mästerkock tillsammans med mamma och pappa eller om jag väntar med att åka dit till imorgon. So many choices!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0