tulips.





Hemma igen! Igår hade jag cykelpremiär för detta året och herregud jag vill typ aldrig åka buss igen. Som jag älskar vinden man känner över hela kroppen när man susar förbi så snabbt man bara kan. Den varma vinden. Naturen är så fruktansvärt vacker och sprudlande just nu, har ni tänkt på det? Kanske är den som vackrast nu när allting slår ut. Påvägen hem från jobbet ikväll råkade jag hamna i botanska trädgården och jag måste nog gå dit snart igen med en bättre kamera. Tulpanernas paradis, vad jag hann se.

Nu är jag fruktansvärt trött i hela min kropp, denna dagen har varit så lång och så himla bra. Vill inte att den ska ta slut samtidigt som jag längtar till morgondagen. Det måste väl ändå vara den bästa motsägelsen.

Kommentarer
Postat av: maria

kommenterar din blogg alldeles för sällan. klart du ska cykla när du bor i sveriges största cykelstad! saknar dig finis.

2011-04-27 @ 08:54:12
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0