igår och idag.



Igår
åt vi tacos tills vi hamnade i matkoma, jag blev utklassad på skipbo av någon som hade spelat det i hela sitt liv (själv lärde jag mig det för inte så länge sedan, så jag skyller på det), drack lite vin och hade en himla bra torsdagskväll.  

Idag fixar jag lite i lägenheten och packar upp det sista från Stockholm samtidigt som jag tittar på sex and the city. Ikväll kommer maria hit och jag funderar lite på om jag ska göra någon god efterätt till oss, har ni något förslag? Bästa förslaget får en puss!

Kommentarer
Postat av: L

Jag vill ha en puss. Gör den efterrätten som Plura för i avsnitt två:P såg precis det. så jättegott ut:P

2011-08-05 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0