one tree hill

Jag slukar serie efter serie nu när jag är ledig. I förrgår började jag titta på one tree hill från första säsongen och nu är jag redan inne på andra. De första boxarna är slitna i kanterna efter att ha blivit utlånade till kompisar och efter att jag har sett dom ungefär tusen gånger. Herregud vad jag har gråtit, skrattat och blivit berörd av dessa avsnitten. Om trasslig ungdomskärlek och trasiga hjärtan, men också den djupaste vänskapen och den lyckliga kärleken. Och musiken som förändrade mitt liv, kändes det som då. Musiken som fortfarande idag är viktig.

Det är ingen annan serie som har gjort så ont i mig att titta på eller fått mig att känna så mycket. Jag tror att det är den bästa tvserien som har gjorts.


Kommentarer
Postat av: Kimmie

Hag kan inte annat än hålla med dig. One tree Hill är underbar!

2011-08-17 @ 14:49:46
URL: http://kimsivimsi.blogg.se/
Postat av: One Tree Hill Blogg

Just nu har jag frågestund i bloggen. Fråga mig gärna någonting angående One Tree Hill! :)

2011-08-19 @ 14:48:08
URL: http://onetreehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0