11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut

Jag vill göra så mycket i framtiden. Jag vill skriva ett filmmanus, en bok och tusen noveller. Jag vill skriva krönikor som uppmanar folk att tänka om i viktiga tidningar. Jag vill göra reportage om människor som inspirerar mig. Jag vill jobba som journalist både inom tidningsbranschen, tvvärlden och kanske till och med i radio. Jag vill göra något viktigt.



Jag vill visa andra hur jag ser världen genom mina bilder.
Jag vill fotografera inom olika genrer som bröllop, mode, dokumentärt, porträtt och allt annat jag tycker är roligt. Jag vill ha egna utställningar och jag vill se mina bilder i stora tidningar. Jag vill att mina bilder ska betyda någonting för någon annan än mig själv.


klicka på bilden för källa

I framtiden drömmer jag om att skaffa en dalmatin som jag redan nu vet att jag kommer älska så oändligt mycket. Just nu vet jag att det tyvärr inte alls är lämpligt att skaffa hund, fastän jag så hemskt gärna vill. Men en dag kommer det att flytta in en liten prickig hund här och jag ser så sjukt mycket fram emot den dagen.



Jag vill bli kär och skaffa barn, både ha ett hus på landet och en lägenhet i stan. Jag vill aldrig bli bitter och jag vill aldrig sluta lära mig saker, aldrig sluta upptäcka saker. Jag vill träffa någon som tycker om Paris lika mycket som jag och som helst åker dit minst en gång om året. Någon dag vill jag resa till USA och kanske främst New York, jag vill se asien och jag vill åka på safari i afrika någonstans. Jag vill så mycket och jag vill aldrig sluta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0