13. Berätta om din favoritsak i ditt hem

Jag har så många saker i mitt hem som jag är förälskad i, men jag tänkte att jag skulle visa upp alla tavlor och planscher som jag har satt upp på mina väggar.


På en av väggarna i vardagsrummet/sovrummet hänger denna bilden till vänster och till höger hänger en planch från moderna museet som jag har fått i present av maria.


På väggen mitt emot har jag satt upp två affischer som jag köpte på fotografiska i stockholm när jag var där i somras.


Bredvid hänger en favoritbild som jag har tagit på min kusin frida och under den en tavla med fjärilar från ikea.


På garderobens sida hänger en skylt som jag fick av maria under malmöfestivalen.


Mitt emot köket hänger en fin fjärilsbild.


Så här ser det ut vid köksbordet. De två övre har min vän louise målat och de två undre till vänster är bilder jag tog i mitt projektarbete under gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: maria

så himla fint! blir avis på din lägga. <3

2011-12-13 @ 15:30:15
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0