14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig



Denna bilden tog maria på mig nyårsafton 2009 och just i den sekunden var jag inte medveten om att hon knäppte av en bild. Jag ser så lycklig ut och jag var så lycklig, stod med ett champagneglas i handen och väntade på fyrverkerierna tillsammans med världens finaste gäng. Under den kvällen berättade vi att vi skulle flytta till stockholm och det kändes som att vi ville krama ur all kärlek och lycka som fanns i vår vänskap. Vi visste liksom inte när vi skulle ses nästa gång och det gjorde det ganska sorgligt samtidigt som det var en av dom roligaste kvällarna jag har haft.

Det är såhär jag vill att andra ska se mig. Lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0