16. Berätta om hur du var när du var liten





Jag frågade min mamma och hon skrev såhär:

"Som baby var du en liten trött tjej. Ganska morgonpigg men kunde sedan ta en tupplur på ett par timmar. Sov hela natten vid en månads ålder. Oftast en glad och pigg liten filur. Gick redan vid 9½månad vilket gjorde att du var ganska gul och blå pga av alla vurpor. Började på dagis vid 14månaders ålder. När du var två år slutade du använda dina älskade nappar. Hade ett gott ordförråd vid tre års ålder och vi andra fick inte syl i vädret. Lärde dig cykla på dagis och var hur stolt som helst. En riktig duktig hjälpreda vid 4års ålder och hjälpte gärna till där hemma med diverse saker. Med andra ord var du och är en helt underbar dotter och oftast med på noterna när det gäller det mesta!"





Börjar nästan gråta när jag ser dessa bilderna. Så himla fint.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Det kommer en tår på din mammas kind också när hon tittar och minns tillbaka när ni var små Kim och du!

2011-12-16 @ 10:34:41
Postat av: maria

jag med! så fint!

2011-12-16 @ 11:58:43
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0