22. Berätta om något som du är beroende av



Nu ska jag vara tråkig och skriva att jag är sjukt beroende av sömn. Det är väl alla, tänker ni. Och ja så är det ju såklart men jag fungerar inte riktigt om jag inte får tillräckligt med sömn. Eller om jag får för mycket sömn för den delen. Om jag inte får sova ordentligt blir jag otroligt vresig och irriterad på min omgivning (fastän dom oftast inte har gjort något) vilket såklart inte är rättvist men jag kan inte riktigt hjälpa det. Jag mår dåligt om jag inte får sova.

Jag har haft otaliga diskussioner om sömn med maria. Hon anser nämligen att det är tråkigt att sova, själv tycker jag det är rätt härligt. Det ligger faktiskt på min tio i topp lista över saker att göra. Tur att vi har andra saker som vi tycker är lika roligt!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Här håller jag med till 110% för du behöver mycket sömn! Annars blir du lätt en vresig liten dam! kram mamma

2011-12-23 @ 08:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0