svt play

Jag följer ett helt gäng med program på svt play och tycker det är så skönt att kunna titta när som helst på dygnet utan att behöva passa tiderna på tv. Man kan givetvis titta på tvn också, men eftersom jag ofta är borta på vardagskvällar i och med drillträningar och jobb så missar jag det mesta. Här kommer fem program jag följer just nu:



Tjuvarnas jul - Årets julkalender är riktigt mysig och dessutom spännande. Det var längesen jag följde julkalendern men nu känns det som ett fint sätt att börja dagen här.



Kaka på kaka - Ett roligt talkshowprogram med vassa Kakan Hermansson och Julia Frej som bjuder in intressanta gäster här. Jag älskar det!



Sommarpratarna - Svt bjuder in nya och gamla sommarpratare som får fortsätta prata om det som dom pratade om på radion. Ett intressant, varmt och härligt program som ni kan se här.



Livet på cirkusen - Vem har inte undrat över hur det är att ha en cirkus om arbetsplats? Nu kan man få reda på det! Svt följer Cirkus Maximum under fyra program här och jag får erkänna att jag är ganska lyrisk.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Årets julkalender är bara så fin! Kanske inget bra med allt tjuveri! Vet många vuxna som sitter bänkade varje morgon! Fin start på dagen! Kram mamma

2011-12-14 @ 13:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0