5. Berätta om vem du var för ett år sedan

Det hade väl kanske varit dramatiskt att säga att jag var en helt annan person för ett år sedan, men jag tycker faktiskt inte att jag har ändrat mig särskilt mycket sedan dess. Till skillnad från högstadiet-gymnasiet när man förändrades i en rasande takt, så känns det nu väldigt skönt att äntligen stå på stabila ben och glappet mellan den personen som jag vill vara och den jag faktiskt är krymper hela tiden.



Annars var december förra året en väldigt händelserik, omtumlande och fin månad. Det var massa massa snö, jag såg säkert! på mejeriet, åkte till borås på drillkonvent, blev överraskad av en trerättersmiddag av anna, åkte till stockholm med maria och hade en oförglömlig helg. Spenderade en dag i köpenhamn med mamma (precis som för ett litet tag sedan), ritade mina egna julkort, hade en mysig jul och var sjuk dagen innan nyår som vanligt. Här kommer en bildkavalkad:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0