julafton


Min julafton började med frukost tillsammans med hela familjen och sedan såg jag sista avsnittet av julkalendern. Åh vad jag inte vill att det skulle ta slut, men det slutade ju iallafall lyckligt.






Sedan åkte jag till kyrkan och sjöng julpsalmer, träffade maria och bytade julklappar.





När jag kom hem tittade vi på pippis jul, sunes jul och sedan var klockan tre och det var dags för kalle anka och fika.



Jag såg ut såhär i ny spetsklänning från monki.


Vid fem kom mormor och morfar och vi åt julmat.





Gott.



Sedan var det dags för julklappsutdelning! Alltså jag fick så galet fina saker och kanske till och med mer än jag förtjänade. Men åh. Ska visa er snart.


Och så åt vi gröt och tittade på harry potter som gick på tvn (som pappa tyckte var överdriven och väldigt sciense fiction, jag bah eeeeh) och sen var den fina julaftonen över. Så sjukt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0