vernissage.


Igår var det dags för vernissage i skolan, eftersom vi har gjort ett fotoprojekt i slutet av kursen och det ville vi såklart visa upp!



Jag var bakansvarig och hade gjort pepparkakscupcakes och två sorters knäck.


Såhär tjusigt var fikabordet. Cornelia hade fixat bubbel.


Kim och Cornelia.





Alla hade verkligen gjort olika projekt och det var så kul att se alla på väggen. Ni ser mitt till höger, va?





Så vi minglade runt lite, jag hade tagit med mig mamma och maria och vi skålade i skumpa, åt kakor, tittade på bilder och lärarna höll ett litet tal.



Efter en stund tog mamma och jag bussen in till stan, gick i några affärer och åt sedan mat på pizza hut för att fira lite. Sen åkte vi hem och så var det med den måndagen!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för en fin dag tillsammans! Jättekul att få vara med och dela detta ögonblick med dig och Maria! Ni är ett superproffsigt radarpar! Kram mamma

2011-12-20 @ 17:18:35
Postat av: Emilia

Hejsan! Jag bara undrade om det är ok att jag lägger upp ett par bilder får vernissagen på min blogg om jag länkar till dig :) kram

2011-12-22 @ 11:05:40
URL: http://www.acupofemilia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0