andrahandsbokhandeln.

Goddagens! Imorse tog jag en tidig buss hem till lund, lämnade in tentan (!), gick och handlade lite mat och så besökte jag för första gången andrahandsbokhandeln på winstrupsgatan (mitt emot stadsbiblioteket). Herregud, vilken grej! Massa kurslitteratur i bra skick till ett bra pris! Jag blev så lycklig när jag hittade alla mina böcker som jag behöver till min andra delkurs som börjar på måndag, fyra böcker för 480 spänn. Man börjar bli lite knäpp när man tycker det är ett okej pris för kurslitteratur, va? Men alltså, åh. Jag är så glad. Och det är fredag!


Kommentarer
Postat av: maria

MEN ÅH SKA DU LÄSA BOURDIEU!!!! lyllos. han är sociolog! jag blir helt lyrisk haha. och andrahandsbokhandeln är bra, men lite väl dyr ibland tycker jag!

2011-02-18 @ 17:40:53
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: sandra

maria: haha, om du är så lyrisk kan du få låna den när jag är klar!

2011-02-18 @ 17:51:42
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0