lite svar.

I detta inlägget ställde ni lite frågor som jag tänkte att jag skulle ge lite svar på.

Vad jobbar dina föräldrar med?
Min mamma jobbar just nu i huvudsak med konfirmander och pappa har en egen anläggningsfirma.

Vad är det dummaste du har gjort?
Det dummaste jag har gjort, och gör, är när jag sätter mig själv i andra hand och tvivlar på mitt eget värde.

Vilken typ av killar gillar du? (egenskaper och utseende osv.)
Jag har en tendens att falla för killar som antingen är musiker eller som tycker att musik betyder mycket. Av någon anledning har jag väldigt svårt att se mig själv med någon som "inte direkt lyssnar på musik". Jag gillar killar, och människor överhuvudtaget, som har en färgstark personlighet men är så pass trygga i sig själva att de inte måste ha all uppmärksamhet hela tiden och måste spela någon slags roll. Som har sunda värderingar och som är engagerade. Som gör saker av en anledning. Som har humor och är charmiga. Till utseendet är jag lite svag för killar som ser ut att komma från ett annat århundrade, och annars gillar jag kombinationen converse/jeans/flanellskjortor.

När blir du blyg?
Jag blir nog mest blyg när jag börjar oroa mig för vad andra tycker och tänker om mig. Dumt.

Vad önskar du dig mest av allt just nu?
Lite kärlek hade varit fint.

Jag undrar om du har varit kär nån gång?
Jag trodde det men i ärlighetens namn så börjar jag tvivla. Har nog mest varit kär i kärleken.

...och så undrar jag vilken som är din favoritaffär?
Världens tråkigaste svar är väl att säga h&m, men jag älskar verkligen den affären. Det finns mycket tråkigt som jag aldrig skulle köpa men så är vissa kollektioner helt fantastiska. Som the garden collection, till exempel. Favoriten bland secondhand är definitivt beyond retro. Och erikshjälpen i tomelilla, såklart. Där hittar jag mina bästa fynd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0