come with me.



Hej bloggisar!
Sov hos maria inatt, och imorse när vi vaknade åt vi frukost framför nyhetsmorgon och sen var vi duktiga och pluggade en timme. Vid tolv tog vi bussen till lund, jag hoppade av på stationen och handlade mat och nu är jag hemma.

Sjukt härligt med måndag och ny vecka. Jag hara bara skola på torsdag, men ska vara superduktig och plugga massa massa så att jag inte får panik nästa vecka när jag ska börja på hemtentan. Annars ska jag fira mammas födelsedag imorgon och i helgen drar jag kanske iväg till borås en sväng. Nu: lunch och så ska jag fota lite i lägenheten så att ni ska få se hur jag bor. Så titta in om någon timme eller så igen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0