anna lennartsson.

Ni som har läst denna bloggen ett tag vet vem anna lennartsson är. Det är hon som drar med mig ut på äventyr, som älskar kräftor lika mycket som jag, som tycker om musik lika mycket som jag och som är bäst på att göra mig glad. När jag började högstadiet skrev jag till henne på lunarstorm och det hela ledde till en vänskap som aldrig någonsin kommer ta slut. Jag vet att vi kommer sitta på samma ålderdomshem med varsin rullator som vi kommer köra rally med så fort skötarna är utom synhåll. Jag vet att vi kommer gå igenom så mycket bra och så mycket dåliga saker, men så länge vi går igenom det tillsammans vet jag att vi båda kommer klara allt.

Idag fyller anna 23 år, och jag ville väl mest bara säga grattis på födelsedagen! Älskar dig så mycket.














högstadiet/gymnasiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0