en lista över sånt som gör en glad.

När det känns grått och man håller på att kväva sig själv med meningslösheten kan det vara bra att göra en liten lista över saker som egentligen gör en väldigt glad. Saker som motbevisar den där meningslösheten.

Jag är väldigt glad över:
♥ att jag har en fin lägenhet som jag trivs hur bra som helst i.
♥ att jag bor i lund. tycker om lund.
♥ att jag klarar allt om jag bara vill.
♥ att jag har världens finaste vänner som skulle göra vad som helst för mig, och jag vad som helst för dem.
♥ att jag har läst religionshistoria i en termin och lärt mig så mycket mer än jag någonsin kunde ana.
♥ att jag ska börja plugga media- och kommunikationsvetenskap i vår och det ska bli jättekul.
♥ att jag har föräldrar som skulle bestiga berg för min skull.
♥ att våren närmar sig för att då slipper man klä på sig tusen lager varje gång man ska utanför dörren och slipper frysa.


qu's bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0