känner ni mig?



Ibland kan jag känna att jag inte riktigt kommer fram i den här bloggen. Eller alltså det är ju jag, såklart att det är, men inte hela jag. Fast samtidigt vill jag inte lämna ut för mycket heller. Klurigt det där med att blogga, man vill inte vara för privat men ändå personlig. På något sätt vill jag ju att ni ska känna att det är jag, det är väl lite det som är poängen med en blogg. Att visa sig själv.

Eller vad säger ni, tycker ni att ni känner mig? Är det något ni vill veta om mig? Jag svarar så ärligt jag kan, och jag vill hemskt gärna veta saker om er så att ni blir mer än siffror i statistiken.


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hej Sandy! Vad jobbar dina föräldrar med? Kram

2011-01-30 @ 15:24:22
Postat av: ester

du verkar himla trevlig och det finns mycket jag skulle vilja veta! :)

vad är det dummaste du har gjort?

vilken typ av killar gillar du? (egenskaper och utseende osv.)

när blir du blyg?

vad önskar du dig mest av allt just nu?

2011-01-30 @ 16:35:34
Postat av: Annelie

jag har läst din blogg ett tag men aldrig kommenterat men nu passar jag på =) jag undrar om du har varit kär nån gång? (men det kanske är för privat?) och så undrar jag vilken som är din favoritaffär?

2011-01-31 @ 17:57:08
Postat av: A

Okej, jag är en tjej som verkar ha fötterna på jorden men som oftast går med huvudet uppe bland moln. Jag flydde en gång långt bort, för att jag trodde att livet skulle bli bättre då. Det blev det inte riktigt. Jag insåg till sist att det var mig själv jag försökte fly ifrån, så jag återvände och jobbar nu på att bli bästis med mig själv igen. Jag är tillsammans med en fin kille som jag nog inte är kär i längre, och jag har ingen aning om hur jag ska kunna säga det till honom utan att slå hans värld i spillror. Jag tycker mycket om att skriva men har det senaste året tappat orden. Jag är otrolig på att komma ihåg låttexter, men glömmer lätt viktiga småsaker i vardagslivet. Jag älskar fetaost, men hatar potatismos, och så tycker jag om dig och din blogg, ni verkar fina!

2011-02-05 @ 18:31:24
Postat av: sandra

A: alltså, oj. när jag läste denna kommentaren trodde jag först att du drev med mig och berättade min historia (förutom det med killen och potatismos). en väldigt bra grej det där, att bli bästis med sig själv. jag ska försöka jobba mer på det. och angående killen... så borde du nog bara vara ärlig för din och hans skull, han kommer såklart bli ledsen men samtidigt tror jag inte att han vill att ni ska vara tillsammans om du inte är kär i honom. tack, du verkar ockskå fin!

2011-02-08 @ 23:06:38
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0